Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Stanovništvo Evrope 25 godina posle pada Berlinskog zida - na istoku 30 miliona dece manje

Komentari (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 10 februar 2015 11:23
genocid
E, ovo je zanimljiva vest, gospodo "neo-liberali" i desničari srBski. Voleo bih da malo o ovome prodiskutujete.
Preporuke:
38
4
2 utorak, 10 februar 2015 11:35
LIBERAL
Najbolji rezultati zapadne eugenike su u toku.
Od brojnih nacionalnih podjela, prezaduženosti falš dolarima, PINK TV teroru, impresioniranosti modnom industrijom, "potrebama" da žene sa 50 izgledaju kao 20-godišnjakinje i da uspješni sterilni 50-goodišnjaci sponzorišu mlade curice da ostanu seksipilne što duže, efekti pražnjenja, prirodno lijepih i istorijom bogatih teritorija, od lokalnog stanovništva je u toku a efekti su vidljivi. Čudno da je Politika to pokrenula. Ipak nije sve mrtvo.
Preporuke:
55
5
3 utorak, 10 februar 2015 12:11
micky
ovo su podatci kojima se izuzetno raduju NATO-fasisti i, okupator i politicki satrapi. Vucic i Dacic ne spavaju od radosti. Smo tako, samo tako.
Preporuke:
38
1
4 utorak, 10 februar 2015 12:56
ona cije su ime ukrali - Katarina Krstic
Ovde nedostaju važne metodološke napomene.Popis 2011.u Srbiji rađen je po potpuno novoj metodologiji prema zahtevima EU, u koju nisu usšla lica koja se nisu zatekla na mestu popisa kada je došao popisivač. Tako su isključena ne samo lica koja su otišla u inostranstvo u vreme JBT i njihovi potomci, već su isključeni i svi koji su protekle 2 decenije na duže ili kraće otišli iz Srbije. Istovremeno, nisu popisivana lica koja imaju status izbeglica ili interno raseljenih lica, nisu popisivani ni strani državljani sa prebivalištem u Srbiji... Dalje, nije popisan ceo jugoistok Srbije, uz već nepopisivanje Kosova i Metohije. I, dodatno, lično svedočim da su bar u centru Beograda popisivači popisivali odoka, neke stanove i stanovnike jesu, a neke nisu, po volji im. U mojoj zgradi od 48 lica sa prijavom prebivališta popisano je ukupno 4 čoveka.
Preporuke:
38
2
5 utorak, 10 februar 2015 12:57
ona cije su ime ukrali - Katarina Krstic / zavrsetak
Smatram, da uz činjenicu bele kuge, ogromnog odliva ljudi u punoj snazi, ne samo proteklih 7-8 godina, već od 1990. podaci za Srbiju su svesno pakovani da budu katastrofalni. Jer, kroz spiskove CKrsta... prošlo je oko 2 miliona ljudi. Gde su?
Preporuke:
38
1
6 utorak, 10 februar 2015 13:11
pantelija
genocid
E, ovo je zanimljiva vest, gospodo "neo-liberali" i desničari srBski. Voleo bih da malo o ovome prodiskutujete.

Polako, nasekiraćeš Čedu, Čanka i Kandićku. I njima slične.

Pa oni bi voleli da Srba uopšte nema.
Preporuke:
32
1
7 utorak, 10 februar 2015 13:35
mizzi
sta u ovoj analizi fali ? fali uzrok rasta i struktura populacija u zapadnoj evropi; bice da i tamo uglavnom nestaje autohtono stanovnistvo; nacionalne drzave i tamo nestaju; globalno posmatrano, radi se o americkoj okupaciji (odn. bankovskoj okupaciji); sledece na redu je zapravo nestanak evroindentiteta, a sta oni u eu establismentu uveliko rade; isto, naravno vazi i za nemce; nastace druge kulture-nacini zivota, grupne indentifikacije i subkulture; ovo pisem nezavisno od toga sta ce fakticki biti, da li ce americki ili neki drugi nacini zivota pobediti;
Preporuke:
27
0
8 utorak, 10 februar 2015 14:15
Boško
Sve bivše socijalističke zemlje posle pada Berlinskog zida beleže slična negativna demografska kretanja.

Dokaz da je podmetačina sa "komunizmom" Engleske, Francuske, Nemačke i SADista, sa početka prošlog veka, itekako urodila "plodom". "Komunistički" antihristi su izvršili uništavanje svaki svoje nacije po programu anglosaksonskih gospodara, pripremajući "socijalistički" i "komunistički" svoje nacije za robove "civilizovane evrope"
__________1991_____2011_____2014
hrvatska 4.777.000 4.283.000 4.023.000

Sa još 260 hiljada izbrisanih Srba 2014 god broj ubijenih i proteranih Srba (jugoslovena) samim proterivanjem i smanjenjem nataliteta u hrvatskoj je 754.000 od 1991-2014 godine i mnogo je veći od "zvaničnih procena"

Proterani Srbi iz Slovenije, Hrvatske, Bosne, Crne Gore i Makedonije su povećali sadašnji broj stanovnika Srbije

tako da su stvarni rezultati negativnih demografskih kretanja još katastrofalniji po Srbiju
Preporuke:
30
5
9 utorak, 10 februar 2015 14:23
Boško
Kako će u uslovima sve intenzivnijeg demografskog starenja biti finansiran sve veći broj penzionera u bivšim socijalističkim zemljama veliko je pitanje.


Rešiće na isti način koji je rešen i u Srbiji. Najstariji stanovnici koji su prošli "ispiranje mozga" u "komunizmu" i "socijalizmu" i odrekli se svoje nacije u korist idolopoklonstva "crvenim bogovima na zemlji" su najlakši za manipulaciju te će svaka "tranziciona vlast" (kao što se radi i kod nas) "zaštititi" "sigurnu glasačku mašinu" koja svoje "mišljenje" dobija sa televizije u odnosu na mladost i budućnost svoje nacije.

"Genetski" preneti "komunizam" i "socijalizam" nastaljaju i posle "sloma komunizma i socijalizma" produženim dejstvom da uništavaju nacije koje su na meti za pljačku "zapadne civilizacije" koja nastavlja svoje kolonijalne i imperijalne aspiracije ali umesto "hrišćanstva" sada to rade "uvođenjem demokratije" i "homoseksualizma" kao najvećeg "dostignuća" "zapadne civilizacije"
Preporuke:
19
5
10 utorak, 10 februar 2015 19:18
Vladimir Dž
@genocid

A kako bilo da se ti malo informišeš, biti: "neo-liberal" i desničar - nije jedno te isto.

Najveći deo evropske levice ima neo-liberalne ekonomske stavove dok manji deo nema (recimo Siriza).

Procentualno gledajući, kod evropske desnica je to manje (Orbanova stranka ili Le Penova) ali i dalje većí deo etablirane desnice ima "neoliberalne" stavove. Tako da biti "neoliberal" više ide uz one koji su levo.

Inače je taj termin "neoliberalno" netačan i podmetnut.

Linija razgraničenja treba da bude: "suverenisti" protiv "globalista", "patriote" protiv "internacionalista"
Preporuke:
13
4
11 utorak, 10 februar 2015 20:32
Milan
Od svih ovih naroda mi smo najvise zasluzili da nestanemo,ne zbog lazi koje se plasiraju o nama,nego zbog srzi naseg naroda,a to je izdaja,kako je rekao Petar Bozovic u jednom filmu,na svakog junaka imamo buljuk izdajnika,a to se i ogleda u regionu,u crnoj gori srbi izdajnici,u makedoniji takodje u bosni takodje,a najvise u samoj srbiji,nema taj narod i drzava na svetu koja moze da opstane kada se sopstveni narod okrene protiv i odbaci nacionalnost i drzavu,trebali su da nas istrebe turci dok su bili ovde 1389- barem bi bili upamceni u istoriji kao herojski narod,a ne kao narod izdajnika,bio sam veliki patriota,sada me je sramota sto sam srbin...
Preporuke:
9
12
12 sreda, 11 februar 2015 00:08
Zoran
Kako izgleda porast stanovnistva u Spaniji ja znam odlicno jer zivim u toj zemlji.
Kad izadjem sa posla na rucak, nekako se u isto vreme zavse i skolski casovi pa deca izlaze iz skole i idu kuci. Polovina su Latinosi a nekih 10% do 20% cine Rumuni, Ukrajinci,Moldavci, Rusi i jos po neko iz Bugarske, Poljske ili neke druge zemlje Evrope.
Nisam primetio neku veliku netrpeljivost Spanaca prema strancima ali ni neku srecu ili radost kako im je natalitet porastao.
Preporuke:
15
1
13 sreda, 11 februar 2015 01:05
zlatan
Zanimljivo. Ali ima nepreciznih podataka. Broj stan.Rusije iz 1991 je bez Krima, a sada sa Krimom Rusija ima 2,2mil,stan.više, trenutno 147mil. Ukrajina 1991 sa Krimom, ali sada 2.2mil,stan, manje zbog odlaska Krima, sada 45mil.stan. U Latviji su iselili Rusi i ostali zato znatan pad stan. Slična situacija je u Estoniji.
Na zapadu uglavnom doseljavanje, ali globalno cijela Evropa stari. Još je gora situacija u Japanu, ali oni jako dugo žive. Pa kada stari odu, novih ima malo, useljavanja nema, Japanu predstoji znatan pad stanovn.
Čak i Kini prijeti zaustavljanje, čitao sam o tome, zatim pad. U Indiji je u nekim državama porast gotovo stao, posebno u Kerali.
Za kraj želim reći da sam na stranicama Ruskog vjesnika/vesnika ranije pročitao da je prosječni životni vijek muškaraca u Rusiji malo iznad 70 god., autor piše svega 64. Istina je da je nakon raspada SSSR kratko opao životni vijek, ali je zadnjih 15 godina opet porastao.
Preporuke:
4
1
14 sreda, 11 februar 2015 03:23
Leonidas
Ništa neočekivano. Da nije bilo gvozdene zavese u Istočnoj Evropi, odliv bi bio još veći, jer bi ljudi sa istoka bežali na zapad od 1945. a ne od 1990. kad se zavesa spustila. Prema tome, komunizam je nasilno zaustavio iseljavanje, i držao te mase u svojim državama. Setite se Berlinskog zida. Da ne pominjemo i bezbroj puta navedeni podatak da je i vrhunskim sportistima odavde bio zabranjen odlazak odavde pre navršene 27. godine života, a sa Istoka Evrope ni tada. Iseljavanja odavde je bilo oduvek, a ne samo za vreme komunizma. Setite se da svako od nas zna neku porodicu iz koje je neki, najčešće muški član, otišao u SAD za vreme Kraljevine. Samo što je sada zbog vremena u kojem živimo, lakše otići nego tada.
Preporuke:
4
5
15 sreda, 11 februar 2015 03:32
Boško
Milan
Od svih ovih naroda mi smo najvise zasluzili da nestanemo,ne zbog lazi koje se plasiraju o nama,nego zbog srzi naseg naroda

Grešite u u startu upoređujući Srbe sa "nesrpskom fukarom"

Istorijske činjenice dokazuju kako je došlo do degenerisanja nacije.
Od prvog i drugog Srpskog ustanka preko tri balkanska rata, pa prvi i drugi svetski rat, izginula je najčestitija mladost Srbije.
Izbegli su rat krivinaši, crnoberzijanci i deca političara, te je došlo do degenerisanja dela nacije koja je spremno dočekala "komunizam" i počela da se obračunava sa Srpskim narodom po programu komunista i ugovora sa ustašama iz 1935 godine o uništenju Srpskog naroda i pravoslavlja.
Od 1941 godine pod vođstvom antisprskih komunista u čije su prve redove pritrčali oni isti krivinaši i crnoberzijanci shativši gde je "ćar" i odrekli se boga na nebu za idola na zemlji, nastavljeno je uništavanje Srpstva.

Sada većina stanovnika se samo potpisuje da su Srbi, a niti su ljudi a kamoli Srbi.
Preporuke:
9
6
16 sreda, 11 februar 2015 03:41
Oliver Kromvel
Jeste porast ali kojeg stanovništva.

Francuska 6 000 000 muslimana iz zemalja Magreba i podsaharske Afrike.

Nemačka-4,500 000 muslimana uglavnom Kurda ili Turaka.

Engleska-5,000 000 muslimana uglavnom iz Pakistana,Bangladeša,Indije i ostalih bivših kolonija,oko 2 000 000 crnaca,i oko 200 000 Poljaka.

Švedska-oko 20% stanovništva stranci u velikom broju muslimanskog porekla,

Španija više od 3 000 000 stranaca od toga preko 1 000 000 iz Maroka uglavnom.

Švajcarska gotovo 200 000 Albanaca,ukupno više od 20% populacije stranci.

Belgija-Holandija oko 20% populacije stranci samo u Belgiji više od 700 000 Muslimana u Briselu 30% stanovništva Muslimani u Roterdamu oko 45% stranci velikim delom iz Maroka,Surinama,Indonezije,London oko 40% stanovništva pripadnici drugih rasa.

U mnogim Evropskim zemljama svako četvrto rođeno dete je stranog porekla i to uglavnom iz zajednica islamskog porekla nimalo sklonih asimilaciji.
Preporuke:
14
2
17 sreda, 11 februar 2015 03:51
Oliver Kromvel
Šta mislite kako će izgledati te zapadne zemlje recimo za 30 godina.Statistika je čudo dosta otkriva ali i sakriva tu i leži hendikep što je statistika samo skup brojki koji ne uzima u obzir kulturu,naciju,rasu,jezik,pismo,način života.Po toj statistici i mi smo nekada imali skoro deset miliona stanovnika da ali kojih.Prirodni priraštaj gledajući domiciono stanovništvo u Evropi jedino imaju Irska i Finska i donekle Norveška i Rusija u zadnje vreme,zamislite ovu statistiku jedna Nemica rodi u proseku 1,3 deteta jedna Turkinja ili pripadnica nekog drugog naroda 3 i to lepo podelimo i pomnožimo i dobijo onaj princip ja jedem kupus ti jedeš meso zajedno jedemo sarmu.Demografija je veliki problem Evrope a što se nas istočnih zemalja tiče pa na kraju da bi opstali pogotovo mi Sloveni moraćemo da se ujedinjujemo ma koliko se mrzeli i imali animozitete jedni prema drugima drugačije nećemo opstati.
Preporuke:
6
2
18 sreda, 11 februar 2015 10:55
Hospitaller
Osobe koje se ovde u komentarima bave analizom koliko ima npr. Turaka u Nemačkoj ili Arapa u Francuskoj su skroz promašili temu ili nisu uopšte čitali tekst. Autor se i ne osvrće na nacionalnu strukturu stanovništva u državama, niti ga to zanima. On govori o migracijama i broju stanovnika u državama.
Preporuke:
3
5
19 sreda, 11 februar 2015 12:02
Prečanin
Milan
Od svih ovih naroda mi smo najvise zasluzili da nestanemo"

Nemojte tako, Milane. Ne znamo mi ko je šta zaslužio. Pogledajte Nemce, šta su radili, čime "zadužili" čovečanstvo i šta bi zaslužili da ima zemaljske pravde. Još nije sve gotovo. Nama se čini da je vek mnogo, i on to zaista jeste, meren dužinom ljudskog života. ...Međutim, nije sporno da smo malo slabije pameti, ne zato što je nemamo, nego više zato što ne umemo da je cenimo. Kad to naučimo, ratovi će nas zanimati samo kao posmatrače. Ostatak odgovora imate kod Boška.
Preporuke:
10
0
20 sreda, 11 februar 2015 18:22
zlatan
Želim samo reći, da neki spominju da bi ljudi sa "komunističkog" ja bi rekao socijalističkog istoka iseljavali već 1945, samo da su mogli. To je samo donekle istina, ali najviše su iselili Nijemci iz DDR. Zato je i podignut zid u Berlinu 1961, jer je DDR-u prijetio kolaps.
Gledano u dalju prošlost najiseljeniji narodi Evrope su: Englezi, Škoti, posebo Irci, ali i ne manje Španjolci-Kastiljanci, Portugalci, pa zatim svi ostali. Dakako i Rusi, Ukrajinci, još od 16.stol.iseljavaju u Sibir.
Jer budimo realni, zašto je engleski, španjolski (kastiljanski) i portugalski tako raširen u Novom svijetu? Ili ruski iza Urala, ako znamo da je sve do kraja 15-tog st.kompletna evropska populacija bila ograničena samo na evropski kontinent?
Do tada čak ni bazen srednje i južne Volge nije bio u sastavu ruske nacije, koja je tada već bila u ekspanziji. Svi su se počeli iseljavati nakon novih iseljavanja nakon 1500 godine!
Preporuke:
2
0
21 sreda, 11 februar 2015 22:28
Bob
@Hospitaller

Nisu ni malo promašili, to je baš poenta. Porast stanovništva na zapadu nema veze sa natalitetom domaćina, a to nije naglašeno u tekstu. Nemci, Šveđani, Španci izumiru isto kao Srbi.

@Zlatan

Nemci su broj jedan u SAD, oko 50 miliona doseljenika. Zatim Irci, a Englezi tek treći. Iraca ima 10 puta više preko okeana nego u Irskoj... Kad se uporede sa većinom evropskih naroda, Srbi skoro i da nemaju dijasporu.
Preporuke:
7
0
22 sreda, 11 februar 2015 22:53
zlatan
Gosp.BOB, nisam siguran da su Njemci br.1 u SAD-u. Ipak su to Englezi, ali istina je da su svi doseljenici već u drugoj, skoro svi u trećoj generaciji postajali Amerikanci. Od četvrte generacije pojma nemaju tko su im preci. Imam i ja potomke u SAD-u, starija polubraća moga djeda iselili su još krajem 19.stolj. Iz Dalmacije, u kojoj je peronospora uništila vinograde, pa su mnogi ostali bez prihoda.
Važno je reći da je tada bio masovni dolazak Slavena u SAD, iz Habsburg.Monarhije, ali i iz Ruske Carevine. Germani su doseljavali ranije, a sa Slavenima su tada dolazili i Romani (najviše iz Italije, tada je došla i mafija).
Ti potomci moje rodbine, ma tko će ih znati valjda su sada četvrta generacija, nemaju oni pojma odakle su.
Svi su nakon samo dvije generacije Amerikanci, a od četvrte su 200% Amerikanci, nije to kao evropski ili azijski narodi.
Preporuke:
2
1
23 četvrtak, 12 februar 2015 16:12
Bob
@Zlatan

https://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_ethnicity_in_the_United_States#Ancestry
Englezi su, pošto su SAD dobile nezavisnost, uglavnom išli u Kanadu i Australiju gde su većina. Rusa ima srazmerno malo, jer su se, naravno, naseljavali širom Sibira i srednje Azije.
A što se tiče asimilacije, (ne)poznata stvar svima je da uvek prvo idu rasa i religija, a tek posle jezik i narodnost, Zato su najbrže asimilovani belci protestanti - dakle Nemci. Katolici se već sećaju malo bolje, npr. Italijani. Suprotnost su naravno Jevreji, koje je nemoguće asimilovati.
Preporuke:
1
0
24 četvrtak, 12 februar 2015 20:56
Prečanin
Bob
. Suprotnost su naravno Jevreji, koje je nemoguće asimilovati."

U holokaustu je stradalo mnogo Jevreja koji su do rata smatrali sebe tako dobro asimilovanim, te samim tim zaštićenim od progona (lojalni građani matičnih zemalja, posednici, uključeni u društvo na sve načine). Iskustvo konclagera bilo je naravno otrežnjujuće. Da bi neko opstao, mora najpre da zna ko je. Možemo mnogo naučiti iz toga.
Preporuke:
8
0
25 nedelja, 15 februar 2015 12:05
Bob
@Prečanin

Ipak, jedna ispravka: Jevreji nisu bili asimilisani, nego integrisani, kako bi se danas reklo. Npr, u Srbiji su integrisani Vlasi ili Slovaci, a asimilisani su Iliri i Tračani.
Preporuke:
5
0
26 nedelja, 15 februar 2015 16:42
Prečanin
Bob
Jevreji nisu bili asimilisani, nego integrisani"


U pravu si. Kako god, međutim stradali su i oni Jevreji, koji su mislili da ih štiti vlasništvo nad lancem trgovina, titula ispred imena ili brak sa Nemicom. Uz oslonac na ono materijalno, poverovali su Nemcima. Greška.
Preporuke:
4
1
27 sreda, 18 februar 2015 01:46
Istok
@oliver kromvel. Absolutno cu se sloziti sa vama. Raste broj Muslimana u zapadnoj Evropi. To je taj "porast" stanovnistva. Zivim u Engleskoj I mogu vam reci da je najpopularnije musko ime za novorodjence u Londonu, Muhamed!!!! Opsta propast. Evropi se crno pise I to za vrlo kratko vreme.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner